Pages

Saturday 31 December 2011

2011 Go to 2012

Semoga Hari Ini Indah Buat Kalian


Nak masuk tahun baru je perkara yang sinonim dengannya mestilah setiap orang nak ada azam baru.Azam baru aku...emm...aku simpan sendiri je lah.Tahun 2011 ni banyak jugaklah kenangan pahit manisnya.Perkara yang ada pengajaran dijadikan moral dalam kehidupan.


Rasanya tahun baru ni duduk kat rumah je la.Malas aku nak keluar lepak-lepak malam-malam ni.Saje nak santai-santai depan tv je.Kadang-kadang ligat kepala otak aku mengimbas kenangan lalu.Ahh...past is past.Kita kena terus maju ke hadapan.


Semoga tahun 2012 ni aku menjadi seorang yang jauh lebih baik daripada diriku pada tahun 2011.Jiwa macho encik charming terus membara!

"Bila bergema laungan gempita,Harapan bernyala nadiku berganda" (Gemuruh-Faizak Tahir)
notacharming : suka tengok bunga api...kebaboom! 

No comments: