Pages

Friday 30 December 2011

Aku Juga Tahu Terharu...

Semoga Hari Ini Indah Buat Kalian


Ingat aku ni jiwa macho je memanjang?
Ada jugak la terasa terharu kekadang.
Macam semalam...kan ramai je yang tengok citer Tentang Dhia
Okey...citer tu memang sedih BUT aku tak nangis okeh...
Cuma sebak sikit jer


Yang buat aku terharu ni...bila aku tengok citer hindustan 3 Idiot
Aku memang terharu sangat bila tengok kukuhnya persahabatan budak bertiga tu.
Lagi satu...semua kata-kata falsafah dalam citer tu pun buat aku terharu
Betul-betul terharu...


Lepas tu...aku kembali berjiwa macho


"Takkan ku tahan air mataku ini,Yang jatuh menitis berderai di pipi,Takkan ku simpan dalam hatiku ini,Biarlah itu berlalu pergi" (Terharu-Mawi & Jamal Abdillah)


notacharming : kadang kadang suka curi-curi pandang kucing rumah jiran

No comments: